Odporúčam vždy len laminované vizitky

Odporúčam vždy len laminované vizitky

vizitky laminovanéFirmy často podceňujú význam vizitiek. Neurobte túto chybu. Treba si uvedomiť, že pre mnohých potenciálnych zákazníkov býva často vizitka prvým kontaktom s vašou firmou. Významná je aj pre tých, ktorí sa po dlhšom čase vrátia k vašej vizitke a už si len matne spomínajú na rozhovor. Len vizuálne príťažlivá a kvalitná vizitka v ľuďoch zanechá silný prvý dojem.

A to je jeden z mnohých dôvodov, pre ktoré odporúčame našim zákazníkom laminované vizitky.

Odolné, kvalitné a príťažlivé…

Poďme sa pozrieť postupne aj na ďalšie dôvody, pre ktoré by ste sa aj vy mali rozhodnúť pre laminované vizitky.

Odolnosť je významnou prednosťou laminovaných vizitiek. Pri obyčajných nelaminovaných vizitkách, sa vám môže môže stať, že pri ich ohnutí vypadáva z papiera farba (hlavne ak sú tlačené na digitálnej tlačiarni) alebo sa už pri menšom ohybe vytvára „ryha“, ktorá tiež poškodí dizajn vizitky natrvalo. Aby takéto poškodenie vzniklo na laminovanej vizitke je takmer nemožné.

Laminovaná vizitka je chránená vrstvou priehľadnej fólie a preto je ohybná, odolná voči oderu a čiastočne aj vlhkosti.

Dizajn je nemenej dôležitou výhodou laminovaných vizitiek. Práve vyššia vizuálna príťažlivosť vám zaručí úžasný prvý dojem, ktorý je pri komunikácií s klientmi veľmi dôležitý. Matná alebo lesklá laminácia vždy výborne dopĺňa dizajn každej, aj jednoduchej vizitky.

Ďalšou výhodou je cena. Rozdiel v cene je ďalším argumentom, ktorý hovorí pre laminované vizitky. Myslíte, že je správne ušetriť 2 centy alebo menej na úkor kvality a dizajnu vašej vizitky? Vizitka prezentuje vašu firmu u všetkých ľudí, ktorým sa dostane do rúk.

Vizitky sú dôležitým doplnkom vašej firemnej identity a dotvárajú váš firemný imidž. Existujú iné oblasti reklamy, v ktorých sa dá ušetriť „bez straty“, pri vizitkách vám to, ale určite neodporúčam. Tých pár centíkov naviac za laminovanú vizitku, nie sú určite vyhodené peniaze, ale naopak – rozumná investícia.

Moja finálna rada? Investujte do vizitiek.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

About the author

Mgr. Martin Jurčík administrator

Reklamu nemôžete robiť vytrhnutú z prostredia a izolovanú. Práve naopak, musíte ju robiť komplexne v spojení s prostredím, kde má byť použitá, s ohľadom na cieľovú skupinu zákazníkov, pre ktorých je určená. A hlavne, ak má byť reklama účinná, musí byť založená na marketingových a psychologických "zákonitostiach". Robíme reklamu, ktorá všetky tieto predpoklady spĺňa. Aj keď sa stále učíme nové veci, teší ma, že sme na správnej ceste a pre našich zákazníkov robíme efektívnu, účinnú a spoľahlivú reklamu!